Häpp.. Å helt plötsligt.........
.. så hittar jag min blogg igen..
Nå de var inte igår precis jag skrev därehännan.. Mycket har hänt å mer kommer att hända..
Efter en massa krångel med datorn så försvann allt jag hade sparat såsom favoriter, genvägar å allt sånt.. Pickel har de varit å hitta allt..
Men nu kanske jag kommer ihåg.. de jag behöver komma ihåg.. Inte lätt när Alzheimers light gått över i delux-modellen..
Nåja, vad är en bal på slottet?? Inte faaen vet jag.. har aldrig varit där å kommer inte att hamna där heller.........
Tillbaka på bana igen alltså....
Väl mött
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar