torsdag 15 juli 2010

Det börjar närma sig nattitajm för mig å kissarna.

Dagen har som vanligt numera varit varm så det förslår.
När jag hade varit på AF så gick jag å köpte två gobullar till modren å mig från Myrans (http://www.myrans.com) i Guldsmeden. Har ni chansen så prova för guds skull dessa uppenbarelser till bullar. Är helt enastående goda å finns i många smaker å storlekar. Kolla in länken......

Modren å jag blev sittande i flera timmar å prata skit, skratta å pusta i värmen. Vi har det så gött hon å jag tillsammans, när det bara är vi två. Mysigt med en mamma som är lika gâââlen som jag är.

Var sen ut en snabbis å kolla in fadren i stugan på Maln så att han mådde bra åxå.. lite pliktkänsla där då fick jag........

Gjorde därpå en repa till X-et i Njutånger för en påtår, senare på kvällen kom han till mig för att kolla in Tosse å hans bedrövelser...... (Han mår bara bra den lilla simulanten)

Söv gött mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar